Komentáře
Komentáře
Přehled komentářů
Obě víme že jste, ale to je vážně fuk. Jen pro mě už Vaše argumenty nemají žádnou váhu.
Všechno nedělá asociace špatně
(VV, 6. 11. 2011 18:51)Když jsem pročítala ten zpravodaj "o mašince" http://anrcr.cz/node/660 našla jsem na konci na straně 15 zmínku o nějakých aktivitách s tím pingpongovým stolem a tábory, co asi měla na mysli Beáta. Řekla bych, že ping pong pro děti z Vysočiny a vodácký tábor v Polsku je zrovna dobrá věc. Děláte to Beáto dobře. Jen by řekla, že tohle byste měli dělat v ANR víc a to ostatní míň.
Všechno nedělá asociace špatně
(VV, 6. 11. 2011 18:50)Když jsem pročítala ten zpravodaj "o mašince" http://anrcr.cz/node/660 našla jsem na konci na straně 15 zmínku o nějakých aktivitách s tím pingpongovým stolem a tábory, co asi měla na mysli Beáta. Řekla bych, že ping pong pro děti z Vysočiny a vodácký tábor v Polsku je zrovna dobrá věc. Děláte to Beáto dobře. Jen by řekla, že tohle byste měli dělat v ANR víc a to ostatní míň.
Žasnu
(Martin Pich martin.pich@tiscali.cz, 5. 11. 2011 10:34)Přečetl jsem si příspěvky a řeknu vám v čem je problém. Je to v mylném pohledu na pěstounskou péči. Není to placená adopce. Adopce řeší problém rodičů, kteří nemohom mít děti. Pěstounská péče je sociální služby dětem, kteří nemohou být v rodině (je jedno z jakého důvodu). Veškerou ekonomickou odpovědnost v tomto případě musí nést stát a je na něm, zda se nějak vypořádá s biologickými rodiči. Proč by to mělo pěstouny zajímat. Jejich úkolem je obětovat vlastní soukromí, síly, opustit své původní životy a vytvořit si nový životní sty, který bude podřízen péči o děti. Proč by k tomu museli ještě řešit jak zaplatit složenky a jestli musí pěstovat zelí amy měli ci jíst? Za vůbec nejstřašlivější poškozovaní pěstounské péče považuji řeči typu věděli jste do čeho jdete a tak to musíte snášet. Nebyl by lepší přístup pokusme se změnit špatný systém? Já jsem profesionální pěstoun a nestydím se za to. Je to moje práce, která má smysl, jsem na ni hrdý, snažím se ji vykonávat co nejlépe a stát má povinnost mi zajistit kvalitní pracovní podmínky. Vyzývám všechny pokrytce, co se tváří, že vydrží všechno, peníze nejsou důležité a nutné k životu protože se najíme lásky k dětem, aby si děti brali do adopce.
Re: Žasnu
(Kamila, 6. 11. 2011 17:44)
Pane Pichu, úplně s Vámi souhlasím. Jeden z hlavních omylů je , že mnoho lidí se domnívá, nebo to tak prostě berou, že pěstounství = placená adopce . Ano, toto já osobně také vnímám naplno jako problém. Vždy mě překvapí ( i po těch letech) , když nějaký pěstoun považuje pěstounské děti za rovné svým bio dětem . Abyste tomu neporozumněli špatně, myslím to tak, že pěstoun to vidí takto: jako že to jsou naše děti a nikoho jiného a tudíž peníze co na ně dostáváme to je jen taková odměnečka za ten hrdinský čin, že jsme si je vzali domů. Vlastně tvrzení :my státní peníze nepotřebujeme, rádi a ochotně investujeme i naši odměnu pěstouna ( plat) do pěstounských dětí místo do našich vlastních , neděláme rozdíly mezi dětmi, my sice nevěděli co to bude stát , vychovávat "cizí" děti, ale vdžyť ony nejsou cizí jsou jako naše tak je automatické , že to zacálujeme z vlastní kapsy= a to je dle mého názoru mylný postoj a mylné vnímání. V souvislosti s penězy já jednoznačně vnímám rozdíl mezi vlastními dětmi a dětmi svěřenými rodině na výchovu. Problém je v tom, že se lidem do toho pořád montují city a mnozí neodlišují "mít rád dítě jako vlastní" od toho, že toto dítě i když ho milují jako vlastní je jim "pouze" svěřeno do výchovy, má své rodiče a že oni (pěstouni) nemají vyživovací povinnost ke svěřenému dítěti, ale ke svým bio dětem ano. Hodně jsem nad tím přemýšlela, ale zřejmě takto ( jako že peníze považují za odměnu a ne jako částku co by měla dítěti stačit) uvažují pěstouni co jsou finančně ok, zajištěni z jiných příjmů, manžela, mají málo přijatých dětí, malé děti a pod. Skutečně mě překvapuje názor demonstrovaný zde v diskuzy např. paní Beátou.
Pěstounské děti nejsou děti pěstounů rovné vlastním dětem, jsou to děti svěřené pěstounům k výchově. Jak se tak hezky říká: zakázka státu . A i když děti milujeme sebevíc, jejich výchova by neměla pro pěstouny být likvidační, pěstouni by neměli být socky co musí vlastním dětem odepřít mnoho z toho co mají vrstevníci, prostě by to nemělo být "každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán".
Beáto,
(Katka , 5. 11. 2011 21:34)
tak snad to máte dopředu dobře spočítané když žádáte o další dítě.
A divím se, že sama žádáte nadace o pomoc, když tu na nás hrajete jak to zvládáte levou zadní.
Amalthea?
(Katka, 5. 11. 2011 20:38)
To je ten spolek co dal do oběhu "Příručku pro dcery a syny pěstounů"?
To je vtipné dílo, děcka se opravdu nasmála.
Jen doufám, že to nestálo majlant.
Není problém,
(Darja, 5. 11. 2011 20:30)
cokoliv smazat nebo komukoliv zakázat přístup, ale proč bychom to Beáto dělali? Vy byste si neměla kde vylít žluč a pak by to třeba schytali Vaše děti /jsou-li jaké/ a to by byla přeci škoda.
Ostatní časem pochopí, že je celkem zbytečné na Vás reagovat, protože Vám o debatu nejde.
Už jsme to zažili třikrát !!!
(Jana1, 5. 11. 2011 19:25)Beáto, já si příspěvky přečetla několikrát.O jakou špínu máte na mysli?Kdo jí na koho hází? My jen chceme aby vláda zareagovala na zvýšení životních nákladů.Aby po šesti letech zvadla příspěvek pro potřebu dětí .Není možné je zajišťovat za stejné peníze jako před několika lety .A nebo jinak . Je to možné ale těm dětem se to nebude líbit protože dostanou mnohem méně než jsme jim mohli dát dříve.Nevím jak u vás ale my už jsme všechny rezervy dávno vyčerpali.Zejména tehdy když jsme měli děti ve své režii několik měsíců než nám OSPOD ukončil dlouhodobou návštěvu.Teprve pak nám dali předpěstounku.To už jsme zažili třikrát.A věřte že to pěkně provětrá konto a taky nastartuje dluhy .Teď už není z čeho rezervy tvořit.Jede se na doraz.Neříkám že děti mají nedostatek , ale že toho mají čím dál méně to se nedá přehlédnout.To nazýváte kňučením?
Re: Už jsme to zažili třikrát !!!
(Beáta, 5. 11. 2011 19:48)
Jano, moje komenty směřují k vám všem tady. Ne k Vám jako osobě, či rodině. To jen pro pořádek. Jistě, někteří dělají co mohou a přesto se jim moc nedaří vázat konec s koncem. Ale nejde jen brečet!!! Je třeba začít jednat. Psala jsem to už tady. Nebudu se opakovat.
Komenty Vladimíra, který si vycucá z prstu nějakou částku a ohání se jí. Není to jen přímo tady v komentech. Přečetla jsem si i jiné jeho komentáře. Kdyby si aspoň zjistil pravdu, co do toho Asociace či Amalthea dala, držel by hubu. Nemá ani páru o co jde na školeních ale strašně se angažuje do všeho a kafrá. Takové lidi já zbožňuju.
Re: Re: Už jsme to zažili třikrát !!!
(Martin Pich martin.pich@tiscali.cz, 5. 11. 2011 20:26)Beáto, moje žena vyrůstala od svých dvanácti let jako bio dítě v pěstounské rodině, kterou prošlo 13 vysoce problematických Romů. Já jsem se k té rodině dostal ve svých dvaceti a teď mi je čtyřicet devět. Sami jsme si do PP vzali tři romské sestry s řadou problémů. Můžu Vám zodpovědně říct, že za celou tu řadu let jsme nepotkali nikoho mimo praktikující pěstouny, kdo by nás mohl poučit. Psychologové - mimo. Sociální pracovnice - mimo. Lektoři na různých školeních - absolutně mimo. Aktivisté - stejně jako lektoři. Může Vás ale uklidnit, že v životě jsem působil jako sportovní instruktor, učitel a poté jako manager v top managementu v automobilovém průmyslu a tam byla všechna školení taky úplně mimo. Jediné k věci bylo školení od Američanů, které jsem absolvoval v Německu, bylo to ale tím, že ho dělali praktikující výrobní a logističtí manageři. Smiřte se prosím s tím, že pěstouni dobře vědí, co se jim kdo na různých seminářích, workshopech, školeních, případových konferencích atd. snaží nakukat za nesmysly a že už na to reagují trochu podrážděně. Já už se ničeho ani neúčastním, nemám na to nervy. Stejně na tom jsou mí přátelé z okruhu pěstounů. Dnes se situace ještě pronikavě zhoršuje. Vyrojila se řada absolventů a studentů VŠ nesmyslných oborů, frekventantů různých nesmyslných kurzů pořádaných ještě nesmysnějšími organizacemi, a každý z nich se snaží uživit tím, že bude dávat moudra pěstounům. Pak se ale vynoří problém s dítětem, všichni chytří jsou v koncích a najednou jste na skutečné řešení sami.
Proč něco vysvětlovat?
(Jana1, 5. 11. 2011 17:44)
Je škoda že do každé diskuze hbitě vstoupí nějaký záškodník.Tím nemám na mysli někoho s opačným názorem ale spíš toho kdo nás věčně obvińuje z fńukání , nicnedělání a td....
Je jen obtížné poznat jestli je mezi pěstouny opravdu tak obětavý jedinec který neváhá obětovat veškeré rodinné úspory v tom lepším případě .V tom obvyklejším zatnou sekeru aby mohl pomáhat a chránit.A nebo jestli jde jen o rejpala který neví oč tu jde.V každém případě takové lidi nemá cenu o ničem přesvědčovat a dávat jim tím prostor a hlavně impulz k dalším nesmyslným debatám.Proč něco vysvětlovat?Když někdo chce převzít část vyživovací povinnosti za stát tak ať to udělá.Nemyslím si že by se jednalo o pěstouna který se stará například o 6 dětí.Pokud ano tak je buď finančně zajištěný z jiného zdroje a nebo , promiňte mi , ale prostě kecá.
Re: Proč něco vysvětlovat?
(Beáta, 5. 11. 2011 18:47)
Jo Jani, máte pravdu. Ve vaších očích jsem záškodník, protože nejedu podle vás a nekňučím, nelamentuju. Budiž. Koukněte se na předchozí komenty a pak posuďte, jestli nefňukáte. :-D Ono je asi lepší mít klapky na očích, obviňovat všechny kolem ale na sobě nepracovat. Je to váš problém. Když chcete tak vystupovat.... jedno vám řeknu. Nic tím nedokážete. Akorát se zesměšňujete. :-D
Příště až budete zase zakládat nějaký takový portál ufňukanců, zaheslujte si ho. Tady je to veřejné a může si tady psát každý co chce. ;-)
všem
(mamuš, 5. 11. 2011 18:42)Nevím jak vám všem,ale mě intonace,nálada,styl a obsah psaní Beáty silně připomíná naši známou Hasičku alias Miluna Eviku!!!
pomůcky
(Martin Pich martin.pich@tiscali.cz, 5. 11. 2011 16:51)Ještě jednou jsem si pečlivě přečetl všechny příspěvky a našel další zajímavé postřehy. Tak trochu tu proti sobě stojí pragmatický pohled na PP a její potřeby s naivním pohledem typu máme se rádi a to stačí. ČEZu, bance, benzínce a dalším bohužel ne. To na okraj. Hlavní o čem chci psát je to, k čemu jsem se odhodlal letos poprvé. Nekoupil jsem žádné školní pomůcky a do školy neposlal ani kačku. Vycházím z toho, že vzdělávání na ZŠ je ze zákona zdarma a zároveň usiluji o to, aby na mě škola poslala stížnost a celá záležitost se začala úředně řešit. Během tohoto řešení chci obhájit nedostatečné finanční zabezpečení PP ze strany státu a celý případ zmedializovat.
Re:Žasnu
(Ronja,dcera loupežníka, 5. 11. 2011 12:30)Také žasnu a také se podivuji,že vám stojíme za potlesk a komentáře.Nechápu-když jste spokojená(přeju vám to),proč tady ztrácíte čas.Na Adopce.com se diskuce zvrhla díky jedné osobě na laciné útoky,urážky...,proto byly založeny tyto stránky,aby i ten,kdo je tak jako vy spokojen,nebo nespokojen,mohl KULTIVOVANĚ vyjádřit svůj názor.Jestli to neumíte,bylo by nejlepší se vrátit do vašeho super života a námi,neschopnými, se nezahazujte.Také neznám organizaci,která by díky charitě neprofitovala a netýká se to jenom PP.A hlavně-sama za sebe nebrečím-připomínkuji Novelu zákona,nastudovala jsem si zákony a povinnosti úřadů...,ale rozhodně za mě nemluví Asociace ani jiná organizace.Pěstounů v republice není mnoho,nechápu,že nás Asociace neoslovila,když to s námi myslí tak dobře.
Re: Re:Žasnu
(Beáta, 5. 11. 2011 13:12)
Kultivovaně je brečet, že na něco nemám? Hmmm, Asociace sama od sebe neoslovuje ale když se přihlásíte, je to o něčem jiném.
A mezi námi, aspoň se neskrývám pod přezdívkami.
Žasnu
(Beáta, 5. 11. 2011 10:45)Fajn, tak se tady všichni semkněte a lamentujte a bědujte, místo podpořit už organizace, které proti tomuto právě se snaží bojovat. Budeme všichni jen brečet, že nemáme na boty, na kabáty, budeme vypočítávat kolik nás děti stojí ale abychom dělali něco proti tomu, to ne. Na to jsme moc pohodlní, co? Tak za tím já si rozhodně nestojím. To si tady dělejte sami. A taky házejte dál špínu na jiné. Na to jste odborníci. Tleskám. Jen tak dál.
Re: Žasnu
(Mirka, 5. 11. 2011 11:29)
Beáto, proč nás pořád urážíte? Tak mně poraďte, která organizace pro pěstouny něco dělá a jak ji můžu podpořit. Já se v těchto věcech neorientuju. Vy evidentně ano, tak poraďte.
Re: Žasnu
(Martin Pich martin.pich@tiscali.cz, 5. 11. 2011 11:37)
I já bych se přidal a prosil bych o kontakt na zmíněné organizace. Zatím jsem se se žádnými nesetkal, většině organizací, které já znám, jde o to, zabezpečit především sebe napojením na peníze státní, sponzorské a evropské. Vůbec mi nejde o to lamentovat na webu. Snažím se s tím aktivně něco dělat již řadu let, jednotlivec však nemá váhu. Pokud najdu organizaci, která skutečně dělá něco pro zlepšení podmínek pro výkon profesionální pěstounské péče, rád ji věnuji své síly a schopnosti.
http://neviditelnypes.lidovky.cz/novinari.asp?idnov=1585
Re: Re: Beáto,
(Katka, 6. 11. 2011 18:59)